marți, 1 noiembrie 2011

24 ore de stres in cateva minnute..

Dimineata, ora 06:45,  ma trezesc brusc din visare, azi e ziua cea mare...imi aflu rezultatele dela BAC. Emotiile sun din ce in ce mai mari si imi pun intrebarea, oare am reusit? Imi beau rapid cafeaua si ma indrept spre scoala. Era multa lume, fete care exprimau bucurie dar si tristete. Am ajuns la intrarea in scoala unde sunt postate pe o lista rezultatele, ma uit peste lista dar nu imi gasesc numele. Am inceput sa ma ingrijorez, am mers la sala profesorala sa aflu informatii in legatura cu rezultatele mele. In sala erau doar doi profesori, care, nici ei nu stiau nimic despre rezultatele mele. Am inceput sa fiu sigur ca va trebui sa repet anul sau sa mai dau inca o data bacalaureatul. Durerea de cap imi slabea gandirea logica, nu mai stiam ce sa fac, imi imaginam ce o sa se intample cand parintii afla ca nu am luat bacu`, nu o sa pot intra la facultate. M-am asezat pe o banca, in apropierea scolii, privirea indreptata spre jos vazandu-mi reflexia intr-o balta de apa. Nu mai stiam ce sa fac.Dintr-o data aud o voce cunoscuta, era dirigintele, care se apropia de mine cu un zambit elegant si imi spune: Felicitari... Ai reusit...

3 comentarii: